מה עושים אם משהו השתבש בחימום התת רצפתי?

מאוד קשה להגיע למצב שבו השתבש החימום התת רצפתי בשל העובדה שחימום תת רצפתי הוא החימום האמין והעמיד ביותר בתחום חימומי הבתים. אם בכל מקרה אתה בתחושה שמשהו השתבש בחימום התת רצפתי שלך, דע לך שתוכל לדעת בדיוק היכן נגרם הנזק שממנו אתה חושש. בעיקרון בדיקות זו מילת המפתח בעניין מערכות חימום תת רצפתי, בשל העובדה שבדיקות יכולות לבצע את האבחון המדויק של התקלות וכן למצוא תקלות לפני סגירת המרצפות בביתך. במיוחד בשבילך אספנו מספר טיפים שיעזרו לך במידה ואתה חושד שקיימת בעיה או תקלה במערכת החימום התת רצפתי.

 

בדיקת מערכת החימום התת רצפתי

חשוב מאוד לבדוק את כלל המערכות של מערכת החימום התת רצפתי– לפני ההתקנה, בזמן ההתקנה וכמובן אחרי ההתקנה. ככל שתעשה יותר בדיקות תקלה תקרה כמעט ולעולם לא תהיה תקלה. הבדיקה החשובה ביותר היא בדיקת המערכת בטרם סגירת הרצפות מעל, רוב התקלות במערכת יתגלו בשלב זה. חשוב שהמערכת תיבדק על פי הוראות היצרן, על כן בשלב זה חשוב להיעזר בבעל מקצוע אמין ועם ניסיון רב. כל הבדיקות חשובות ולכן חשוב לבצע אותן בתכיפות גבוהה בטרם סגירת הרצפות בבית.

 

מציאת תקלות במערכת החימום התת רצפתי

אם תקלה התפתחה לאחר הריצוף והתקלה מגיעה מתחת למרצפות, יש דרכים לגלות היכן התקלה היא מבלי להרים את הרצפה כולה. אנשי מקצוע בעלי ניסיון יכולים לזהות את המקום שנפגע או המקום שאצלו יש תקלה והיכן המחמם פגום באמצעות ציוד בדיקה כמו לדוגמא מצלמה המדמה את הצינורות והחוטים, ואשר משמשת לאיתור הנקודה המדויקת של התקלה.

על ידי בדיקה זו כפי שתוארה לעיל ניתן למצוא את הכבל או את הצינור הפגומים ולאחר מכן על ידי הרמת הרצפה באזור, ורק את הרצפות שצריך להרים יורמו ובכך יתוקן הפגם. התקנת ותיקון תקלות במערכת החימום התת רצפתי באמצעות אנשי מקצוע ישירים ואמינים תעשה את כל העבודה, שכן בעל מקצוע יסודי יגרום לכך שייגרם נזק מינימלי לריצוף הביתי והתיקון יתבצע במקום התקלה בלבד.