מבצעי ריהוט גן לכבוד האביב

האביב הוא הטיימינג המושלם לשדרג את הגינה או המרפסת בריהוט גן מסוגנן. ליהנות מהבריזה המרעננת, לארח את בני המשפחה והחברים באוויר הפתוח, לשבת בחוץ ולנשום אוויר צח יחד עם בירה צוננת ביד וספר טוב.
להתפנק במערכת ישיבה המתכתבת עם הטרנדים המובילים, בצבעוניות העכשווית, בעיצובים החמים בהתאמה אישית למרחב.
אם חיפשתם תרוץ מצוין להתחדש – האביב הוא זמן מצוין לא רק בזכות המזג האוויר הנהדר והמרענן, אלא בזכות החגים הרבים הפוקדים אותו אשר מספקים שלל הנחות ומבצעים מיוחדים. עכשיו כל שנותר לכם זה רק לבחור את הריהוט שיהפוך את הגן שלכם לאתר נופש פרטי בשיא הסטייל. מהם החידושים בתחום וכיצד תבחרו את הפריטים האולטימטיביים לחצר או למרפסת?

בעיר או בכפר? ליהנות משני העולמות בחצר אחת

בין אם אתם חיים במקום המחובר לטבע או בלב העיר ההומה, החיבור לכפר מורגש היטב במערכות הישיבה לגינה. ריהוט גן כפרי מחוספס מגיע במגוון דגמים הממשיכים את השפה העיצובית של החללים הפנימיים בכפרי לייט. זה לא הכפרי הכבד והדומיננטי של פעם אלא כפרי מסוג אחר, מחומרים טבעיים אבל בעיבוד אוורירי במיוחד. ריהוט עשוי מטיק או ראטן, נצרים בגוונים בהירים שמקלילים את הקונסטרוקציה ומעניקים לה מראה מושך במיוחד.
האווריריות באה לידי ביטוי בקווים הזורמים ובניידות הפשוטה, האופן שבו ניתן להזיז רהיט ממקום למקום לפי סידור החצר, כל פעם מחדש.
במקביל למגמה הכפרית, ניתן לראות את פריצתם של רהיטי הגינה האורבניים במראה תעשייתי המשלבים עץ גולמי ואלומיניום בעיבודים שונים יחד עם פליז, פלדה בגוונים עדכניים כמו שמפנייה וחרדל.

שמפניה – הגוון האהוב החדש

לצד רהיטים בגוונים אלגנטיים וסולידיים על-זמניים כמו אפור ולבן, "אוף ווייט" מסמן שהאביב הזה כולו שמפניה. גוון מרהיב ביופיו המתאים למזג האוויר החם והלח בכך שהוא נראה נהדר באור השמש המוציא ממנו את המיטב בברק הזוהר למרחקים ועם זאת – מאפשר למערכת הריהוט להשתלב בכל סגנון, בכל חצר. זהו צבע שמצד אחד הוא ניטרלי ביכולת ההתמזגות ההרמונית שלו ומצד שני, הוא משרה אווירה חמימה ומזמינה.

דברים יפים באים בשניים

הפינות הזוגיות LOVESEAT חוזרות לאופנה בקאמבק מלהיב ובעיצובים טרנדיים. כורסאות זוגיות, ערסלים זוגיים, נדנדות זוגיות, מערכות ישיבה מיני לישיבה של שניים בחצר – ישיבה משותפת ששווה הנאה גדולה.

אביב על החוף – להרגיש בים בבית

כיסאות החוף המסורתיים ממציאים את עצמם מחדש בדמות כיסאות ים מפנקים בעיצובים עכשוויים יוקרתיים ומהודרים. תוכלו ליהנות על שפת הבריכה או בחצר הצמודה מכיסאות נוח מאלומיניום גמישים, מתקפלים ונפתחים עם משענות מרופדות ובד רשת אופנתי ופינות זוגיות המזכירות כיסאות נוח מהים רק בלוק אקסקלוסיבי שמביא את החיים הטובים ואת תחושת החופש ישירות לחלק החיצוני של סביבת המגורים.

הסלון יוצא החוצה

מערכות ישיבה לגינה מעוצבות בהשראת הסלון הביתי המפנק לישיבה ממושכת ונעימה תחת כיפת השמיים. ריפוד עשיר וכריות גדולות, משענות יד ארוכות, מושבים שנראים כאילו נלקחו מהטרקלין במלון בוטיק לחוויית אירוח מרגשת ולהרפייה מושלמת.

פריטי העיצוב לגן משלבים בין אסתטיקה לפונקציונליות. בבואכם ליהנות ממבצע ריהוט גן לכבוד האביב, חשוב שתבחרו את הרהיטים הנכונים עבורכם שילוו אתכם בנאמנות. רהיטים מחומרים משובחים בעמידות גבוהה, פשוטים לתחזוקה ולניקוי. ריפוד רחיץ או נשלף לכביסה על פי ההוראות וחומרים שעמידים בפני לחות, קרני UV וכדומה. נצלו את המומנטום ותיהנו לכם מריהוט גן בהנחות שוות לחג.