לאמץ את החבר הכי טוב

אומרים שכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. יש הרבה מן האמת באימרה הזו, ובעוד הרבה אנשים קונים כלבים גזעיים, יש עדיין לא מעט אנשים שבוחרים לאמץ כלבים ממקלט לחיות. אם אימצתם גור כלבים או כלב מבוגר, אחד הדברים הראשונים שתעשו הוא לרכוש אוכל לכלבים. זה כמובן אחרי הביקור אצל הוטרינר. אז מה חשוב שתדעו כאשר אתם הולכים אל חנות חיות בפעם הראשונה בשביל הכלב החדש?

הקפדה על תזונה מתאימה

נושא חשוב שבשבילו כדאי להגיע אל חנות חיות הוא אוכל לכלבים. לתזונה יש משמעות רבה עבור כולנו, והיא משחקת תפקיד חשוב מאוד בבריאותו וברווחתו של הכלב שלנו. מתוך מגוון המותגים שמציעים אוכל לכלבים, קשה לבחור את המזון המתאים ביותר. כדי להתמקד, כדאי לבדוק קודם כל האם לכלב יש בעיות בריאות מסוימות. יש כלבים עם בעיות עיכול, או כליות או שהם סובלים ממחלה כלשהי. לשמחתנו, יש מגוון מזונות לכלבים שמתאימים כמעט לכל בעיה או תופעה בריאותית. התאמה של סוג המזון צריכה להיות גם בהתאם לשלב בחיים בו נמצא בעל החיים. אם מדובר בגור קטן, התזונה תהייה שונה בהחלט מסוגי מזון שמתאימים יותר לכלבים מבוגרים.

פינה חמה ונעימה

לאחר שדאגתם לסגור את הפינה לגבי אוכל לכלבים המותאם בדיוק לכלב שלכם, זה הזמן לדאוג למקום משלו. בעוד שחתולים למשל יהנו לרבוץ במהלך היום כמעט בכל פינה של הבית: בארונות, על המיטה או על השטיח, כדאי לבדוק אם חנות חיות אליה אתם הולכים מחזיקה בפתרונות שינה ורביצה לכלבים. מיטה נוחה אשר מותאמת במיוחד לכלבים יכולה לסייע לכלב להרגיש בבית, ואולי להמעיט את הביקורים שלו בחלקים מסוימים של הבית שאתם פחות מעדיפים. חשוב שהמיטה תהייה מותאמת בראש ובראשונה לגודלו של הכלב, וכמובן לאופיו ולגילו. אם מדובר בגור צעיר שעדיין נוהג לנשוך חפצים, כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנות בנוגע למיטה שתתאים לו בצורה הטובה ביותר.

צעצועים ופינוקים

הליכה אל חנות חיות כמובן אינה מסתכמת רק במציאת מיטה לכלב או רכישת אוכל לכלבים. יש בהחלט מקום ראוי לחפש גם שלל פינוקים וצעצועים שיעשירו את חייו של הכלב. בחנות החיות תוכלו למצוא חטיפים המיועדים לכלבים בטווחי גילים שונים: החל מגורים צעירים ועד כלבים מבוגרים. התאימו את החטיפים לצרכים הספציפיים של הכלב שלכם. כמו כן, תוכלו למצוא שלל צעצועים שמטרתם לאפשר לכלב לשחק בחוץ בהנאה וכמובן צעצועים שמאפשרים נשיכה ולעיסה ללא חשש. ממש כפי שהכלב שלכם זקוק לאכילת אוכל לכלבים המותאם בדיוק בשבילו, כך הוא צריך משחקים ואתגרים מחוץ לבית. לכן, כדאי להשקיע מחשבה גם בנושא הזה. כדאי לזכור, שתמיד תוכלו לרכוש עבור הכלב עוד צעצועים ורצוי לרכוש כמות הגיונית של צעצועים כדי לבדוק מה הכלב מעדיף ועם מה הוא פחות אוהב לשחק.