כל מה שתרצו לדעת על בדק בית

רכישת דירה לביטחון כלכלי:

רכישת דירה הינה אחת ממשאות נפשם העיקריות והמשמעותיות ביותר של אזרחי מדינת ישראל, ולא בכדי. בעלות על דירה או בית באופן עצמאי ובלתי תלוי מקנה לבעליה בטחון כלכלי ומה שנקרא, נכס ביד אם להשקעה והנבת תשואה או אם לשימוש פרטי.

 

חוסר ניסיון בקניית נכס והצורך בליווי מקצועי:

אז אכן רוב אזרחי מדינת ישראל שואפים ורוצים לקנות דירה, אך מגלים עד מהרה שהם חסרי ניסיון בכך לחלוטין. והנה במהלך רכישת דירה נכנסים לתמונה אנשי מקצוע כה רבים, כעורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, שיפוצניקים ועוד כולם מנוסים ויודעי דבר. אך מה איתך בעל הדירה או בעל הדירה הפוטנציאלי? הלא גם אתה או את זקוקים לעין מקצועית ולאיש מקצוע אשר יאיר את עיניכם ויהפוך את בחירתכם והחלטתכם לקנות בית או דירה מסוימים ליותר מושכלים ומלומדים.

 

לסייע לכם ברכישת הנכס:

בדק בית הינו שירות הבא לסייע לכם לבחון את הנכס אשר אתם עתידים לרכוש. כל דירה או בית יכולה להסתיר תחת קירותיה רצפתה, גגה, מערכות הניקוז שלה, הריצוף, ועד היסודות ליקויים רבים אשר לעתים אף אינם ידועים כלל לבעל הבית הנוכחי. קניית דירה גם אם היא חדשה מקבלן אינה מבטיחה את איכות הבנייה, ויש לעשות בדק בית על מנת לאתר ליקויים אפשריים, ליקויים קיימים וליקויים פוטנציאליים ברחבי הדירה או בבית בתחומים שונים שלה מן היסודות ועד הגג.

 

לבדוק את האספקטים שונים בבנייה:

שירות בדק בית בודק קודם כל את התאמת מסמכי ותוכניות הדירה לדירה או הבית והקונסטרוקציה שלהם בפועל. לעתים תופתעו לגלות, כי אין התאמה. דבר נוסף שבודקים באמצעות שירות בדק בית הינו ליקויים בבניה, סדקים והאם הסדקים הם בעלי פוטנציאל התרחבות וחשש לקריסה, רטיבות ועובש, תקינות חלונות, תקינות ויציבות משקופים וכל פרטי הבית הקטנים אשר ירשמו בדו"ח מקצועי ומפורט על ידי בעל המקצוע העורך את בדק בית.

 

מערכות הבית השונות:

נוסף על בדיקת הליקויים בבניה בקירות בגג וברצפות יבחנו ויבואו לידי בדיקה מערכות הבית השונות כגון מערכות האינסטלציה בבית, מערכות הגז והחשמל, מערכת הניקוז, ועוד.

 

בדק בית:

הבחירה בשכירת שירותים של בדק בית היא החלטה נבונה. לא זאת בלבד שאתם מלווים באיש מקצוע המסוגל לאמוד בפניכם את הליקויים הטמונים בדירה אלא אף שבאם וימצאו ליקויים שכאלה תוכלו להתמקח ולהוזיל את מחיר הדירה בהרבה ובכך לחסוך הוצאות עתק.