החורף בפתח – מהי השמיכה הטובה ביותר?

החורף אוטוטו בפתח ורוב האנשים מעוניינים להכין את עצמם לתקופה זו עוד לפני סערת הגשמים הראשונה. מאמר זה נכתב על מנת לספק לכם מידע חשוב אודות שמיכות קיץ וחורף .

 

השמיכה שלכם – אי אפשר בלעדיה

השמיכה היא אותו כיסוי גדול ומלבני שמשרת את רוב האנשים כאשר הם נכנסים למיטה לישון את שעת הצהרים או שנת הלילה. השמיכה וזאת בניגוד אל הסדין שגם הוא משמש ככיסוי למיטה, עבה יותר וזאת משום שהמטרה העיקרית שלה היא לחמם את אותו אדם שישן. יש סוגים שונים של שמיכות וכל אחד צריך להחליט מה הצורך שלו לפני שהוא מתחיל במסע הקניות של שמיכות לו ולבני משפחתו. ההבדלים בין השמיכות באים לידי ביטוי בעובי שלהן, בגודל שלהן ובמטרה אותה הן משרתות.

 

סוגים שונים של שמיכות

השמיכות אותן רוב האנשים מכירים הן שמיכות דקות לקיץ ושמיכות פוך עבות לתקופת החורף.  בנוסף, יש גם שמיכות טלוויזיה, שמיכות שעשויות מטלאים רבים, שמיכות שעשויות מטריקו, כותנה, פליז, קטיפה, צמר, מיקרופייבר ועוד כל מיני חומרים ויש שמיכות שמותאמות לקהלי יעד מסוימים, כמו למשל שמיכה לתינוק, שמיכת מעבר, שמיכת פיקניק, שמיכת שרוולים, שמיכה לילדים, כירבוליות וזוהי רק רשימה חלקית של שמיכות מסוגים שונים שמשרתות קהלי יעד רבים. טרם קניית שמיכה חשוב לקבל החלטה לגבי התקציב המיועד לקנייה והייעוד של השמיכה.

 

שמיכה לחורף- שמיכה לקיץ

בדיוק כמו שאנו משנים את מיקום הבגדים בהתאם לעונות בארון הבגדים שלנו, כך אנו גם צריכים לדאוג לקנות שמיכות שמתאימות לכל עונה. שמיכות לקיץ הן שמיכות שבדרך כלל עשויות מפשתן ופיקה ואילו שמיכות חורף הן בדרך כלל שמיכות פוך, שמיכות מנוצות אווזים, שמיכות פליז ושמיכות אותן ממלאים בכל מיני סיבים סינטטיים, כמו למשל הולופייבר, אקרילן וחומרים נוספים אחרים. שמיכות הפוך הן השמיכות שמשרתות אותנו בעונת החורף, אלו שמיכות שבתוכן נוצות אווזים או כל חומר מחמם אחר ומצופות בבד לבן או פרחוני. תמיד יש לוודא ששמיכות הפוך אותן אתם קונים בעלות תקן אמריקאי, אירופאי או ישראלי וזאת על מנת להיות בטוחים שמוצר זה נבדק ואושר טרם שיווקו לצרכן.

 

אם כבר יש לכם שמיכת פוך ואתם מעוניינים לנקות ולשמור על הקיים על מנת להשתמש בשמיכה זו גם בחורף הקרוב בוודאי תשמחו לקרוא שיש חברות שמחדשות שמיכות מסוג פוך ומספקות גם שירותי ניקוי וכביסה של שמיכות מסוג זה.