הדברת עכברים של שנת 2017

אותו עכבר שמשמש כאחד הגיבורים הידועים ביותר של וולט דיסני הוא גם אחד המכרסמים המזיקים ביותר שיש. כאשר מדברים על מכרסמים ביתיים הכוונה היא אל עכבר מצוי, עכבר הבית וחולדה מצויה. לכל מכרסם יש שתי שיניים חותכות בלסת התחתונה ובעליונה. שיניים אלו מצופות בזגוגית בצד החיצוני ונשחקות מהצד הפנימי, דבר שיוצר שיניים חדות מאוד, ממש כמו סכין שמעניקות לעכברים ולחולדות את היכולת לכרסם כמעט כל חומר, דבר שכולל גם בטון, ברזל וגם זכוכית.

 

פתרון קבוע להרחקת עכברים ויונים

כרסום זה מוביל לנזקים אדירים, שכן עכברים וחולדות נוטים לכרסם חוטי חשמל בכל מבנה בו הם שוהים, דבר שוגרם פעמים רבות לקצר בחשמל ואף שריפות. הם מכרסמים ארונות, מדפים וכמעט כל דבר שעולה על דעתכם. מלבד נזקים אלו חשוב לקחת בחשבון שעכברים מהווים סכנה לציבור הרחב ולחיות המחמד. ברגע של פחד או הפתעה הם עלולים לנשוך תינוקות, מבוגרים וחיות מחמד. הם נושאים מחלות שונות שמסכנות אותנו בני האדם, כמו למשל סלמונלה, טיפוס, לפטוספירוזיס ומחלות נוספות. בנוסף, הם מתרבים בקצב מהיר מאוד, אוכלים את המזון של כל החיות במשק החי, טורפים אפרוחים, מזיקים לשדות חקלאיים ורשימת הנזקים והסכנות עוד ארוכה.

 

הפתרון למצבים מסוכנים ומטרידים אלו הוא על ידי שיטת הדברת עכברים שאינה מערבת הרעלה של העכברים ואינה מערבת חומרי הדברה מסוכנים שיכולים לגרום לזיהום של הסביבה ונזק לאנשים וחיות המחמד. הדברת עכברים אלקטרונית מורכבת ממערכת אלקטרונית המותקנת בהתאמה אישית לכל מבנה תעשייתי ולכל בית. אותה מערכת משדרת אותות שהעכברים יכולים לשמוע אך בני האדם לא. כיוון שהעכברים אינם יכולים לסבול את האותות, הם מתחילים להימלט מאותו מבנה. פתרון זה יעיל ביותר גם למכרסמים נוספים, כמו למשל חולדות ונכון להיום שיטה אלקטרונית זאת יעילה גם לגבי יונים. תוך פרק זמן של יממה עד שתיים אותו מבנה יהיה נטול מכרסמים וכך ניתן יהיה לשהות בו ללא תחושה של פחד וללא החשש שמא הם יגרמו לנזקים שונים.

 

השיטה האלקטרונית רלוונטית לא רק לבעיית העכברים אלא גם לבעיית היונים. אמנם יש שיטות רבות להרחקת יונים, כמו למשל דוקרנים להרחקת יונים, אך הבעיה היא ששיטות אלו לא תמיד אפקטיביות לאורך זמן. שיטת ההדברה האלקטרונית מבטיחה הרחקה של היונים במהירות ולצמיתות, דבר אותו קשה מאוד להשיג על ידי דוקרנים להרחקת יונים. כעת, כל שנותר לברר הוא שאותו מכשיר הדברת עכברים אלקטרוני עומד בכל אותם תקנים נדרשים וניתן להתאים אותו נקודתית למבנה הנדרש. בהצלחה!