ביובית – מה זה?

בתי אב רבים סובלים מסתימות חוזרות ונשנות ולעיתים אינסטלטור לא יכול להשתלט על הבעיה דרך הצנרת הפנימית בבית ועליו למצוא גישה אל הצנרת החיצונית לבית. דבר זה נעשה באמצעות רכב הביובית.

 

הביובית היא רכב אינסטלציה מתקדם המפעיל את מערכות האינסטלציה המתקדמות ביותר בתחומן במטרה לשאוב את הביוב ולנקות את מערכת הביוב לחלוטין וזאת על מנת לפתור את בעיית הסתימות וההצפות מהן אתם סובלים. הביובית הלכה למעשה שוטפת את קווי הביוב מהפרעות וחסימות בין אם אלו הם שורשים שחדרו אל מערכת הביוב ובין אם אלו הם שברי בטון שהצטברו במערכת. הביוביות כיום מתאימות לבתים שונים ומגוונים בין אם אלו הן ביוביות המתאימות לבתים משותפים, ביובית לדירת גן, בית פרטי, מרתף, לביוב אקולוגי, גולמי ואף לביוב המקלחת. עוד לפני שאתם מזמינים שרות הכולל שימוש בביובית, הדגישו והבהירו לבעל המקצוע באיזו דירה אתם מתגוררים וזאת כדי שהוא יגיע עם הביובית המתאימה.

 

אל תסתפקו בפחות מהטוב ביותר

רבים מוצאים עצמם מזמינים אינסטלטור על בסיס קבוע כדי להתמודד עם הסתימות שחוזרות חדשות לבקרים אך הם שוכחים לבחון את טיב הבעיה ולעיתים מתרכזים רק בכיבוי שרפות. סתימות לא תמיד נוצרות בצינור המוביל את המים מהבית אל הביוב ולעיתים הבעיה המרכזית היא בכלל בביוב. כדי לאתר את הבעיה עליכם להיעזר בשרותיו של אינסטלטור מוביל ומקצועי אשר ידע לאתר את הבעיה ולהעניק לה פתרון ראוי. פעמים רבות הפתרון הוא פתיחת סתימות בביוב המרכזי.

 

משאיות הביובית שכיחות בתחום האינסטלציה. ביוביות בעיקרון מגיעות בשני סוגים שונים של משאיות אלו שנועדו לשאוב נוזלים במרתף כגון ביוב, שמן ועוד ואלו שנועדו לפתוח סתימות באמצעות לחץ מים במידה הנדרשת. בעידן הנוכחי פותחו ביוביות חדשות אשר מאפשרות את שתי הפעולות האלו באמצעות משאית אחת, דהיינו שאיבת שפכים ונוזלים למשאית ומנגד פתיחת קווי הביוב והרחקת הגורמים המפריעים שיוצרים את הסתימה. ביקור אחד מאפשר את ביצוע שתי הפעולות גם יחד כך שהצרכן מרוויח בביקור אחד פתרון של שתי בעיות.

 

היכן מוצאים את הביובית

כאמור, הביוביות הפכו בעידן הנוכחי לפופולריות עד מאוד כך שכל אדם יכול למצוא רכב אינסטלציה מתקדם זה ללא כל בעיה. בבואכם לאתר ביובית, עליכם לבחון גם את האיכות ואת המקצועיות של מפעיל הביובית, לרבות שנות הוותק והניסיון בו הוא מחזיק.

 

לסיכום, שחרור סתימות יכול להתבצע באמצעות ביוביות המאפשרת ניקוז נוזלים וניקוי קווי הביוב.