עיצוב חדר רחצה מיוחד במינו

אנשים רבים יטענו שחדר האמבטיה הוא החדר המשעמם ביותר בבית. כמה כבר אפשר לחדש בחדר ששטחו מוגבל והוא משמש לצרכים תכליתיים שונים? מנגד, מעצבים ובעלי בתים רבים מאמינים שמדובר בחדר חשוב ומשמעותי, שאליו מגיעים כדי להיטהר מתלאות היום ולהתפנק. כאשר אנו באים לעצב את חדר האמבטיה כדאי להתחשב בסגנון הכלל של הבית, למרות שיש מי שנהנה ליצור בחדר הרחצה אזור שונה ונפרד בעל אווירה אחרת משאר חדרי הבית. אז מה כבר אפשר לחדש בעיצוב חדרי הרחצה?

ראשית, כדאי להקדיש מחשבה לכלים הסניטריים עצמם. כיום ניתן למצוא עיצובים שונים ומעניינים לאסלות, לברזים, לאמבט ולכיור. מקלחונים פופולאריים כיום לא רק בגלל הרצון לחסוך בשטח אלא בזכות ההבנה שמקלחון יוקרתי יכול להיות פתרון רחצה מפנק ומרגיע. אנו רואים מגמה חדשה של מקלחונים פתוחים הנפרשים על שטח גדול ומשטח משופע, ללא כל חציצה בינם לבין החדר. האמבטיות עצמן עברו אופנות שונות וכיום אנחנו רואים מגמה של חזרה לאמבטיות פשוטות יותר ופרידה מהמתקנים המפוארים והגדולים של העבר. מגמה שכיחה נוספת היא השימוש בחומרים טבעיים ליצירת אווירה של ספא.

חדר אמבט – המפלט הפרטי שלנו

מעצבים רבים מעדיפים את הגישה הכפרית לחדרי האמבטיה, סגנון שמשתלב היטב באווירת הרטרו הפופולארית. טפטים מיושנים, אמבטיה הניצבת על רגליים ושימוש בעץ ובאביזרי וינטאז' מייצרים אווירה מקסימה של פעם, לחדר אמבטיה מזמין וביתי. מנגד ניתן למצוא את המעצבים שמעדיפים ליצור אווירה של יוקרה מסחררת באמצעות משטחים מבהיקים, כלים סניטריים חדשניים ושפע אביזרים מפנקים. סגנון שכיח נוסף הוא עיצוב חדרי רחצה צבעוניים ומודרניים שמציעים אווירה עליזה ושמחה במקום הקרירות המוכרת של החדר הסטנדרטי. בכל התלבטות לגבי בחירת הסגנון הנכון עבורכם מומלץ לחפש פתרונות שונים ברחבי הרשת ובמגזינים לעיצוב. בנוסף כדאי לבקר בחדרי תצוגה ולחוש את המגע והטקסטורה של הפתרונות שאתם בוחרים.

כאמור, מקלחונים נמצאים בחוד החנית של האמבטיות המעוצבות בימינו. בחדרי רחצה רבים הם מותקנים בנוסף לאמבט, או שהם נבחרים מראש כפתרון הרחצה היחיד. אחד החידושים של חדרי הרחצה המודרניים הוא הפרידה המוחלטת מהמקלחונים הצרים והלא-נוחים של העבר. אלו פינו את מקומם לגופים מבהיקים ויוקרתיים שמותקנים לפי מידה. למקלחונים היפים הללו יש אגניות מהודרות, דלתות זכוכית ושפע פתרונות לכל צורה וגודל של חלל. כדאי לדעת שכיום מקלחון אינו פשרה והוא הפתרון המועדף על בעלי בתים רבים. בבואכם לעצב את חדר האמבטיה המושלם אל תחששו לצאת מן השגרה ולעצב חדר מזמין ומיוחד.