שירותי פריצת מנעולים

שירותי פריצת מנעולים נפוצים מאוד וכנראה שכולנו נשתמש בהם ונזקק להם מתישהו בימנו, החל מפריצת כספת ועד לפריצת הדלת בביתנו כאשר אנחנו מאבדים את המפתח, את שירותיו של המנעולן אנחנו תמיד נצטרך, השאלה רק מתי וכדאי שזה יהיה כאשר נרצה ולא ניהיה מאולצים להזמינו.

 

ישנם מקרים בהם אנחנו קוראים למנעולנים כאשר אנחנו רוצים!

אבל מרבית המקרים אינם כאלו והם נגרמים כאשר אנחנו מאבדים את המפתח לביתנו או לא מוצאים אותו פתאום, בן הזוג נסע לחו"ל ונשארנו בלי המפתח רק עם הדירה! אז איך מזהים שאנחנו בעלי הדירה בעצם? ולא כל אחד יכול להיכנס לביתנו עם מנעולן?

מרבית הפעמים מסתכמת בכך שהמנעולן שואל שאלה כלשהי על הבית כמו למשל, איזה מפה יש על השולחן בסלון או איפה ממוקמת הטלויזיה בבית – כאשר המנעולן פורץ את המנעול, הוא נכנס קודם ומאמת שאכן הדברים האלו נמצאים במקום הנכון ובכך סומך על האיש שהזמין אותו לפרוץ לבית, מעבר לכך אם קיימות תמונות – טוב יותר ועל פי התמונות ניתן לאמת ב100%, אם הדירה חדשה ואיבדנו את המפתח ואין לנו כל הוכחה לכך שזה באמת הבית שלנו?

למרבה המזל יש לנו את השכנים הנחמדים שלנו, שהם יכולים לאמת שאתה אכן השכן שלהם, המנעולן שואל כמה שאלות וכמה שכנים לפני שהוא פורץ את הבית וכמובן כמה שאלות על מבנה הבית עצמו, כמה חדרים או כמה שירותים ועל פי כך מאמת שזה אכן הבית שלך ומבצע את העבודה בעבורך.

 

אז איזה מקרים אנחנו כן נקרא למנעולנים כאשר אנחנו לא לחוצים לפרוץ את דלת ביתנו?

כאשר המנעול כבר עושה לנו בעיות וקשה לפתוח את הדלת, נזמין מנעולן להחלפת צילינדר בדלת, כמה זה עולה? בדרך כלל מסתכם בין 300 -400 שקלים לדלת פלדלת.

שנרצה להוסיף עוד מנעול פנימי לבית, מנעול הזזה שבחלק העליון של הדלת, ניתן להזמין את המנעולן לביצוע עבודה כזו, שירות זה עולה בין 200 – 300 שקלים כולל המנעול עצמו, כמובן שמדובר בתוספת לדלת ולא בתוך הדלת עצמה כמו שיש בימנו.

 

שירותי מנעולן S.O.S ולמה צריך מנעולן מוסמך?

אז שירותי מנעולן S.O.S נועדו בעצם במצבי חירום כמו שפירשנו בתחילת המאמר, אם נתקעת באמצע הלילה מחוץ לבית ולא בא לכם לישון באוטו או על הספסל בחוץ, ככל הנראה שאתם צריכים להזמין מנעול לפריצת הדלת.

מנעולן מוסמך – זה בעצם מנעולן שעבר הכשרה ובעל תעודה באישור של משטרת ישראל לפעול כמנעולן, כך תדעו שהבחור מקצועי וכמובן אמין וישר, בקשו תמיד תעודה של מנעולן מוסמך.