דלתות ממ"ד ודלתות מעוצבות – עולמות נפרדים שניתן לחבר ביניהם

דלתות ממ"ד נחשבות למוצר שחייב להיות אמין, איכותי, חזק ובטיחותי מכל הבחינות – מוצר פונקציונאלי בעיקרו. להבדיל, דלתות מעוצבות – למשל לכניסה לבית או לעסק – צריכות גם להיות אלגנטיות, מרשימות מבחינת הפרטים האסתטיים ומרשימה בהתאם להעדפות הבעלים. במידה מסוימת הפרדה זו של שני סוגי דלתות אלו היא נכונה וקיימת במציאות, הממ"ד הוא מרחב מוגן המחייב עמידה בתקנים מסוימים ואספקת ביטחון מירבי בעת הצורך ואילו דלת כניסה מעוצבת צריכה גם לתת תחושה נעימה ומראה משובח. אך למרות זאת, אפשר לחבר בין שני העולמות הנפרדים הללו.

הכוונה היא שבעוד שניתן לבחור דלתות ממ"ד סטנדרטיות מבחינת המראה שלהן ולא לחשוב יותר מדי על העיצוב שלהן בעוד שמקפידים על כל פרט לגבי דלתות מעוצבות לכניסה, ניתן גם לבחור דלתות צבעוניות ומעוצבות לחדר הביטחון, לממ"ד או לממ"ק.

דלת ממ"ד

דלתות ממ"ד חייבות בראש ובראשונה לעמוד בתקנים הרלבנטיים ולספק לדיירים את הביטחון המירבי במקרה חירום. כך, דלת פלדלת לממ"ד אינה כוללת צילינדר נעילה חיצוני אלא מערכת נעילה מקצועית מבפנים, היא נסגרת באופן הרמטי ומלא לחלוטין. אלו דלתות הכוללות פתרונות חדשניים מבחינה טכנית על מנת לתת את המענה האופטימאלי לצרכים, כולל עמידות להדף ועמידות כללית מעולה. לקוחות יכולים לבחור סוגים שונים של משקופים עבור דלתות ממ"ד, למשל משקוף עם אפשרות לדלת עץ פנימית ו/או משקוף מתועש. ברוב המקרים, דלתות ממ"ד תהיינה לבנות עם ציפוי וינוריט עמיד, זהו המראה הסטנדרטי והמקובל ביותר בשוק הישראלי.

דלתות המיועדות לממ"דים או ממ"קים תחת המותג פלדלת עומדות בכל התקנים  הרלבנטיים, הן נמצאות תחת פיקוח מכון התקנים, פיקוד העורף והג"א.

דלת מעוצבת

דלתות מעוצבות משמשות בעיקר לכניסה  לבית, לדירה ולעסק, כאשר בהחלט אפשר למצוא דלתות מעוצבות גם לשימושים פנימיים. דלתות אלו במסגרת המותג פלדלת מציעות מגוון אדיר של אפשרויות עיצוב וסגנון, חומרי יצור מעולים ורמת גימור חסרת פשרות. לקוחות יכולים לבחור דלת מעוצבת המתאימה באופן מושלם לעיצוב הכולל של הנכס ולהעדפה אסתטית אישית. ניתן לבחור דלתות מעוצבות במגוון רחב של גדלים ועם מנגנוני נעילה מתקדמים ברמות שונות.

עיצוב וביטחון – דלת ממ"ד מעוצבת

כאמור, דלתות המיועדות לממ"ד הן לרוב לבנות וסה"כ פשוטות מבחינה אסתטית – כאשר הדגש הוא על בטיחות ואיכות הדלת. אך כיום בהחלט אפשר לשלב בין דלתות מעוצבות ומרשימות לבין דלתות ממ"ד איכותיות המספקות את הרמה האופטימאלית של בטיחות. לקוחות יכולים לבחור דלתות ממ"ד  אשר מגיעות בצבעים שונים מתוך קטלוג נרחב, כך ניתן להוסיף צבע לחדר ולהפוך דלת שברור שהיא דלת ביטחון ייעודית לתוספת מלאת חיים ומרשימה. אמנם לא מדובר על מגון אפשרויות כמו בקטלוג דלתות מעוצבות לכניסה, אך בהחלט יש עוד אפשרויות עבור דלתות הממ"ד ולא חייבים לבחור באפשרות הסטנדרטית אם הנושא חשוב לכם.