סוגים שונים של הדברות

מזיקים בבית מהווים לא רק בעיה אסטטית ופוטנציאל לנזקי רכוש מסוגים שונים, אלא בחלק מהמקרים הם אף טומנים בחובם סכנות בריאותיות ממשיות. הבעיה אף גדלה כאשר לוקחים בחשבון גם את יכולת ההתרבות המהירה של אותם מזיקים ובהתאם גם גדילה של כמות וסדר גודל הנזקים להם הם עלולים לגרום – רוב האנשים אשר הבחינו לדוגמא בנמלה מסתובבת בבית שלהם, גילו מאוחר יותר בשטח הבית עוד עשרות ואפילו מאות כמוה.

כחלק מכך, קיימת חשיבות גבוהה לא להקל ראש בנושא ולמהר לדאוג לקבל שירותי הדברה לבית.

ישנם סוגים שונים של הדברות – כאשר כל שיטת הדברה טומנת בחובה יתרונות שונים כמו גם רמת יעילות שונה. בכדי לבחור את אותה שיטת הדברה לבית אשר תענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים והדרישות של המזמינים, ההמלצה היא להכיר בשלב הראשון את השיטות השונות על היתרונות של כל אחת מהן ובהתאם לבצע בסופו של דבר את הבחירה בשיטה אשר נראית כיעילה ומתאימה ביותר. חשוב לציין שלא כל שיטות ההדברה מתאימות להדברה של כל סוגי המזיקים – בעת בחירת השיטה המתאימה, יש לקחת נושא זה בחשבון.

 

שיטות הדברה נפוצות

הדברה כימית – נמנית על אותן הדברות הנפוצות והוותיקות ביותר. בהדברה זאת נעשה שימוש בחומרים כימיים שונים אשר ייעודם להשמיד את המזיקים. כיום, המודעות לרעילות הטמונה בחומרים אלו הינה גבוהה יותר – בעקבות כך, משרד הבריאות החל לפקח הן על רמת הרעילות באותם החומרים והן על דרך השימוש בהם.

הדברה ביולוגית – בשיטת הדברה זאת, נעשה שימוש באורגניזם חיים המהווים כאויבים של אותם מזיקים ובכוחם להדביר אותם. בשיטת הדברה זאת נעשה שימוש בדרך כלל בשטחים פתוחים גדולים והיא אינה רלוונטית עבור מי שמחפש אחר הדברה לבית.

הדברה ירוקה – המודעות הגבוהה לנושא של שמירה איכות הסביבה הביאה לכך, שכיום חברות הדברה רבות עושות שימוש בחומרים עם רמת רעילות נמוכה במיוחד, אשר מסבה נזקים מינימאליים ביותר לסביבה ומכילים במקרים רבים חומרים מהצומח.

הדברה אלקטרונית –  חברה המציעה שירותי הדברות אלקטרוניות עושה שימוש במכשירים המבוססים על גלי קול, תאורה ושדות מגנטים אשר מבריחים את המזיקים.

 

אם יש לכם העדפה לגבי אותה שיטת הדברה לבית, בה אתם מעוניינים לעשות שימוש – יש צורך לאתר חברת הדברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה באופן פרטני באותה השיטה -ובכוחה להשיג עבורכם את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר בנושא הדברת המזיקים.