מיתוג משרדים

כיצד מעוררים בלקוח חדש את הרצון להשתמש בשירותי החברה שלי? כיצד גורמים לקהל הלקוחות הוותיק לחזור שוב ושוב את המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת שלי? האם מיתוג משרדים יש לבצע רק בשלב הראשוני או לאורך כל הדרך? מהם אמצעי המיתוג הטובים ביותר לעסק שלי?

כל אחת מן השאלות הללו טומנת בחובה סודות מעולם המיתוג והשיווק, סודות אלו הנלמדים כיום בקורסים שנתיים בבית הספר לשיווק, יכולים להיות המפתח לשינוי הגדול ביותר לעסק שלכם, להגדיל את קהל הלקוחות שלו, להפוך את השם שלו לשם עולמי ולהגדיל או להכפיל את מחזור ההכנסות השנתי. 

על מנת שכל התחזיות האופטימיות האלו יתרחשו יש לעשות צעד אחד קדימה אל עבר השלב הראשון במיתוג מחדש לעסקים שלא מצליחים להתרומם או כאלו שעדיין לא התאימו את עצמם למציאות המודרנית.

מי זקוק למיתוג מחדש?

אז מי באמת זקוק למיתוג מחדש או למיתוג בכלל, התשובה היא כולם. אין מי שלא יוכל לשדרג את העסק שלו באמצעות תוכנית מיתוג עסקית נכונה. המיתוג אינו נוגע רק לבניית שם, לוגו ופרסומת ראשונית, המיתוג הוא חייל נאמן המלווה את העסק לאורך כל שנות פעילותו. אנשי המיתוג והשיווק מבצעים כל העת פעולות מיתוג, גדולות וקטנות על מנת לשמור את להבת התודעה של הלקוח דולקת.

המוצר, בית העסק או השירות שאתם מציעים חייבים להיות כל הזמן בתודעת הלקוח, השם של העסק שלכם חייב להיות השם הראשון שקופץ לראשו כאשר הוא זקוק לשירות שלכם או למוצרים שלכם.

מיתוג מחדש דרוש בעיקר למי ששחק את שם העסק שלו, נותר מאחור כאשר כולם התקדמו הלאה, וכן למי שלא עבר לשיווק מולטימדי באמצעות האינטרנט, הפרסום החדש, אמצעי התקשורת ועוד.

ייחודיות ורעננות במיתוג משרדים

חברות שונות מבקשות להציג חזות מסויימת באמצעות קומת המשרדים או בניין המשרדים שלהם. במידה ורוצים שהמשרד ישדר אווירה ממלכתית ורשמית (משרד רואה חשבון, עורכי דין או רופא למשל) מעצבים אותו וממתגים אותו באלמנטים שכאלה : ריהוט משרדי, למשל שלטים למשרד, רהיטי עץ כבדים, כורסאות עור, מינימליזם יחסי, גווני חום, אפור כחול וכדומה. אמצעי מיתוג בסיסיים כמו לוחות זכוכית עם שמות העובדים, לוגו קר ומינימליסטי וכדומה.

לעומת זאת חברת הייטק צעירה המבקשת להציג חזות רעננה, קופצנית ואנרגטית תבצע מיתוג משרדים באווירה אחרת לחלוטין. המעצבים יבחרו שולחנות משרדיים וכסאות בסגנונות צעירים וייחודיים, כמו כן, המעצבים ישתמשו בפלטות צבעים מגוונות, בשילוב גווני ירוק, אדום צהוב וכדומה, ובאלמנטים מיתוגיים אחרים כמו כרטיסי ביקור צבעוניים, לוגו וסלוגן בהתאם ואפיללו מדבקות קיר, או מדבקות לרכב הנושאים את אותם אלמנטים ובאותם הגוונים כמובן.

פעולות כירורגיות בתהליך מיתוג משרדים

פעולות דחופות עבור מי שמעוניין כבר להתחיל בתהליך הוא קביעת פגישה עם אנשי מקצוע מעולם המיתוג, בניית תוכנית שיווק עסקית חדשה למיתוג המשרדים, שינוי הלוגו והסלוגן המלווים את העסק, מייקאובר למשרדים עצמם וכן בחירת צבעים, לוקיישן ואפילו שם שונה.