כיצד לבחור מזרן איכותי

זה בסדר שנוח לכם על המזרן עליו אתם ישנים אך האם יצא לכם לבחון ולבדוק אם אתם ישנים על גבי מזרונים אורטופדיים? מזרנים איכותיים חייבים להלל עם המזרונים האורתופדיים אחרת אין זה משנה עד כמה הם נוחים לכם וכמה אתם ישנים על גביהם טוב, אין הם בריאותיים עבורכם ועליכם להחליף אותם למזרון איכותי בין היתר מזרון פולירון. אין ספק שקיימים מזרונים מגוונים מיצרניות שונות, אך ככל שליצרנים מוניטין רב יותר, כך סביר שהיא איכותית יותר משום שמוניטין חיובי נצבר מאוסף רב של לקוחות מרוצים ומאות לקוחות אינם טועים.   

מהו מזרון אורתופדי

מזן אורתופדי מורכב ממספר קריטריונים המשלימים האחד את השני כשבראש ובראשונה מתאים המזרן עצמו לגוף הישן עליו לילה אחר לילדה. המזרון אשר מתאים לגוף מצליח ליצור חלוקת עומסים ופיזור לחצים נכון לבריאות הגוף כך שהשינה הופכת לאיכותית ובמקביל לבריאותית. מזרן אורתופדי יכול להיום עם או ללא קפיצים בהתאם לדרישות הלקוח ולתקציב הקיים ברשותו. קיימים כיום שני סוגי מזרנים אורתופדים עיקריים ביניהם: מזרון עם קפיצים – מזרן קפיצים מכיל הלכה למעשה ליבת קפיצים מעליה ממוקמות שכבות התמיכה ועליהן שכבות הנוחות. המזרון על פי רוב קפיצי מכל המשתמע מכך לחיוב ולשלילה. מזרן ללא קפיצים – עשויי בדיוק רב כמו מזרן הקפיצים רק שבמקום ליבת הקפצים קיים ספוג. במזרון זה ניתן לחוש באופן מהותי את גמישות המזרון.

המחיר עושה את ההבדל

קיימים כיום בשוק הישראלי מזרונים אורטופדיים מגוונים העשויים מחומרי גלם שונים. ככל שהמזרן יהיה איכותי יותר, כך באופן ישיר מחירו יהיה יקר יותר ועל כן עוד לפני שאתם נגשים לרכוש מזרון פולירון, הגדירו את התקציב כדי שלא תתפתו בחנות ותרכשו מזרון יקר יותר מהתקציב אותו הגדרתם. כשאתם מגיעים לחנות קבלו מעט הסברים אודות כל מזרן מהמוכר ואל תרגישו חכמים מדי כדי לשאול שאלות או לוותר על הסברים. עלות המזרון אינה בטלה בשישים ועל כן סביר שתקבלו אחריות עבור הרכישה כך שאם חלה תקלה או אי אלו בעיות במהלך הדרך, תוכלו לפנות אל היצרנית ישירות או לבעל החנות ולדרוש תיקון או החלפה, זאת כמובן בתנאי שרכשתם מזרון איכותי מידי יצרנית מובילה ומוכרת ובמילים פשוטות יותר, מחברה המספקת לכם מענה מתמיד ולא קיים חשש שהיום אתם רוכשים ומחר אתם לא מוצאים את מי שאמור היה לקחת אחריות. טיפ קטן הוא לבדוק האם ניתן לקחת את המזרון הנבחר לתקופת ניסיון, חברות רבות מאפשרות אופציה זו.