טיפים לבחירת חברת הדברה

נתקלתם בג'וקים או במזיקים אחרים בבית שלכם ואתם מחפשים דרך להיפטר מהם? אם כן, תוכלו למצוא לא מעט חברות הדברה שונות, המציעות שירותי הדברה במגוון של שיטות. בין אם זו הדברת עכברים במטבח, או כל שיטה אחרת, חשוב לבחור נכון את חברת ההדברה כדי להבטיח תוצאות מצוינות. הנה כמה טיפים לבחירת חברת ההדברה שלכם:

ודאו שמדובר בחברת הדברה בעלת היתר/רישיון מתאים – אם אתם מחפשים חברת הדברה במרכז או בכל אזור אחר בארץ, אחד הפרמטרים החשובים ביותר, שאליהם עליכם להתייחס בבואכם לבחור את החברה המתאימה הוא ההיתר או הרישיון שלה. חשוב לוודא שלחברת ההדברה הנבחרת יש רישיון מתאים, המאפשר לה להציע שירותי הדברה וכל זאת לצד, כמובן, המיומנות המתאימה לבצע זאת.

בדקו אילו שיטות הדברה מציעה חברת ההדברה – קיימות שיטות הדברה שונות: ישנה הדברה אורגנית, הדברה ביולוגית וגם הדברה כימית. כל אחת פועלת באופן אחר וכל אחת מהן מסוגלת להתמודד עם מזיקים שונים. כשאתם בוחרים חברת הדברה, חשוב שתבדקו באילו שיטות הדברה היא פועלת ומהי המומחיות שלה. ישנן כאלו המתמחות בהדברת מזיקים למיניהם, אחרות מתמחות בהדברת יונים וישנן כאלו המציעות פתרונות הדברה לכל המזיקים.

בקשו תעודת אחראיות על ההדברה שבוצעה – זהו פרמטר חשוב מאד, שגם אליו יש להתייחס בעת בחירת חברת ההדברה. כדי לוודא שהדברה זו תהיה יעילה, ובעיקר לטווח הזמן הארוך, חשוב לקבל תעודת אחריות עבור העבודה שבוצעה. חברות הדברה מקצועיות מציעות אחריות זו לאחר ביצוע העבודה ובדרך זו מבטיחות כי במידה ומסיבה כלשהי העבודה לא בוצעה כהלכה, היא תבוצע שוב או שיינתן פיצוי כלשהו.

ערכו סקר שוק ובקשו המלצות ממכרים ובני משפחה – כשאתם מחפשים חברות הדברה, בדקו חברות שונות ובקשו המלצות מחברים או בני משפחה. בין אם זו חברת הדברה במרכז, בצפון או בדרום, מומלץ לקבל המלצות ולשמוע את חוות דעתם של לקוחות החברה כדי לוודא שאכן מדובר בחברה המתאימה.

וודאו שחברת ההדברה שלכם זמינה ויכולה להגיע אליכם במצבי חירום – לעיתים ישנם מצבי חירום המצריכים פתרון מהיר במיוחד. במסגרת החיפוש שלכם אחר חברת ההדברה המתאימה, וודאו שהחברה שאותה אתם בוחרים אכן עומדת לרשותכם בכל עת, או לכל הפחות, יש לה מוקד זמין. כך, במידה ותאלצו להיעזר בשירותיה באופן מיידי, תקבלו את המענה המתאים.