מכירת רכב בקלות וביעילות – עם אנשי המקצוע המנוסים ביותר!

 כיום, שוק הרכבים המשומשים הוא בעיקרו שוק של מוכרים ופחות של קונים, כאשר המשמעות של מציאות זו היא שקשה יותר לאדם פרטי למכור את הרכב שלו, התהליך לוקח יותר זמן והמחירים הסופיים שמוכרים פרטיים רבים מקבלים בסופו של דבר נמוכים מאלו ששאפו לקבל בראשית הדרך. לכן, עבור בעל רכב פרטי המבקש למכור את רכבו בתור רכב יד שניה ולרכוש לעצמו רכב אחר וחדש יותר, משימת המכירה עשויה להתגלות כקשה ובעייתית יותר ליישום. פיתרון מעניין ושימושי מאוד, שיותר ויותר ישראלים פונים אליו כיום בהקשר של מכירת רכב פרטי, הוא לבצע את המכירה באמצעות סוכנות רכבים משומשים וטרייד אין.

בצורה זו של מכירת הרכב דרך סוכנות רכבים משומשים וטרייד אין ניתן ליהנות מכל העולמות, הן מצד המוכר והן מצד הקונה. זו באמת עסקה משתלמת, נגישה ויעילה עבור כל הצדדים במציאות הנוכחית של שוק הרכב בישראל.

לתת למומחים לעשות את שלהם

כיום, עסקאות רבות בשוק היד שניה נעשות בפועל דרך מגרשי מכוניות וחברות המתמחות בתחום זה ובעסקאות טרייד אין. זאת משום שגם ציבור הקונים מבין את היתרונות שבכך ואת הנוחות הגדולה בחיפוש הרכב המתאים במקום אחד, בעזרתם של אנשי מקצוע אמיתיים. גם מבחינת מוכרי הרכבים מדובר כאמור על עסקה משתלמת ויעילה.

במקום להתחיל להעלות מודעות של הרכב לאתרי היד שניה, להעמיד את הרכב במיקומים "אסטרטגיים", להיפגש עם קונים פוטנציאליים – פעמים רבות ובשעות שלא תמיד נוחות – להתמקח, לגשת לבדיקות מוסך עם הרכב וכיוצא באלו (מכירת רכב יכולה בהחלט להיות התעסקות לא פחותה מאשר קניית רכב!) – פשוט נותנים לאנשי המקצוע המומחים לעשות את שלהם. זה קל, משתלם כלכלית, יעיל, חוסך זמן וכאבי ראש ומאפשר לכם למכור את הרכב כך שתוכלו להתחדש ברכב אחר ומשודרג.

איך זה עובד? רכישת רכבים משומשים ועסקאות טרייד אין

מכירה של רכב יד שניה דרך גורם מקצועי המתמחה בכך – קרי חברת רכישה ומכירה של רכבים משומשים ועסקאות טרייד אין – פועלת בשני מודלים מרכזיים. מוכר הרכב יכול למכור את רכבו המשומש לחברה, תמורת סכום כסף, זאת באופן מסודר, מהיר ויעיל. בתורה, החברה תעמיד את הרכב למכירה ללקוחותיה ותמכור אותו הלאה. אפשרות שנייה ופופולארית מאוד היא עסקת טרייד אין. זו פועלת כך שבמקום מכירת רכב מעבירים את הרכב לחברה, כאשר בתמורה לתוספת סכום כסף מסוים מתחדשים ברכב חדש יותר ובעלות פחותה משמעותית לעומת רכישה ישירה שלו, כולל אפשרויות מימון שונות.