הצעד הראשון בדרך לחופה

הרגע המיוחל הגיע ואחד מבני הזוג החליט להציע נישואין לחצי השני שלו, עימו רוצה הוא לבלות את שארית חייו ולהקים משפחה. ההכנות רבות, הלחץ נותן את אותותיו והרצון להציע בדרך מקורית מתעצם. אומנם ההכנות לקראת ההצעה אינן כרוכות בתיאום מגוון נותני שירות, בחירת אולם או גן אירועים, אך זהו הצעד הראשון והמרגש ביותר והוא כולל בחירת טבעת אחת ממגוון טבעות אירוסין זהב לבן. במאמר זה נסקור את שלבי ההכנה לקראת הצעת הנישואים המרגשת ונתחיל בשלב הראשון.

שלב ראשון – רוכשים טבעת אירוסין

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של עיצובי טבעות כאשר הקלאסית והיפה ביותר היא טבעת אירוסין העשויה מזהב לבן ובה משובץ יהלום. אומנם רכישת טבעת אחת קטנה אינה מתפרשת כתהליך מסובך אך זהו בדיוק השלב בו נשים רבות וגברים רבים, מתבדים ואינם מוצאים את הידיים והרגליים. בכדי להגיע אל חנות התכשיטים מוכנים, מומלץ לקבוע את גובה התקציב המקסימאלי ולא לחרוג ממנו, לגלות מהי מידת הטבעת הנכונה (זאת ניתן לעשות על ידי מדידת אחת הטבעות אותן עונדת הכלה המיועדת או הבעל המיועד), להיעזר בחברה או חבר טובים המכירים את סגנון העיצוב המועדף על בחיר הלב ולגבש מושג מסוים לסוג הטבעת אותה אתם מחפשים.

שלב שני – מתכננים את ההצעה

נכון, לא כולם נולדו עם חוש רומנטי או יכולת לתכנן את הצעת החלומות. למזלם של אותם אלו, תמיד יש את החברה או החבר הטובים, אשר ימהרו להושיט עזרה. היו מוכנים לקבל כל עזרה אפשרית בכדי ליצור את הרגע המושלם לרדת על ברך אחת ולבקש את ידה או ידו של מי שעתיד לחלוק אתכם חיים משותפים בעזרת אחת מאותן טבעות אירוסין זהב לבן אותה בחרתם. עבור רבים, רגע ההצעה, נחקק ומוכתר כאחד הרגעים המרגשים והיפים ביותר בחיים ולכן מומלץ להשקיע בו בכדי להסב אושר לשניכם. מומלץ להכין גם תוכנית מגירה במקרה ומשהו משתבש, כך לא תאפשרו לאכזבה להתרחש ותרגישו כי אתם שולטים בסיטואציה.

שלב שלישי – מציעים

הגיע הרגע, אתם מוכנים, טבעת האירוסין ממתינה בכיסכם ויש לכם תוכנית שלמה ואפילו תוכנית מגירה למקרה ומשהו משתבש. כל שנותר הוא להוציא את התוכנית לפעולה ולחכות לשמוע את המילה "כן" או לפחות הנהון חיובי מלא בדמעות של אושר.

הגודל, כן קובע

פעמים, גודל הטבעת אשר נרכש אינו מתאים לאצבע עליו אמורה לנוח לה הטבעת. במקרה בו טבעת אירוסין גדולה או קטנה, ניתן להקטינה או להרחיבה למידה הנכונה. טבעות אירוסין זהב לבן, עמידות ומסוגלות לעבור שינויים ללא הסבת נזק לטבעת או לעיצובה.