הכל על אפשרויות לימודי העיצוב באיטליה

איטליה, מעוז התרבות האירופאית הקלאסית, ביתה של מילאנו, בירת האופנה והעיצוב, ומוקד משיכה עוצמתי לעשרות אלפי תיירים בינלאומיים, במקביל לסטודנטים מכל העולם הבאים להעשיר את הידע שלהם.

יותר ויותר ישראלים נוסעים ללמוד באיטליה, המציעה לימודים ברמה גבוהה לכל מי שמבקש. בשנים האחרונות תעודות לסיום לימודים באיטליה הפכו למצרך יוקרתי יותר מהתעודה המקומית, וסטודנטים ישראלים ממלאים את הערים הגדולות. מלימודי הרפואה ועד לימודי עיצוב אופנה, המגוון האיטלקי מאפשר לכם לרכוש השכלה גבוהה ברמה בינלאומית, לקבל תעודה שפותחת דלתות בכל העולם, ולזכות בדבר החשוב ביותר בעולם העסקי של ימינו, קשרים בינלאומיים.

איפה לומדים עיצוב באיטליה?

אחד היתרונות העצומים שגורמים לעשרות ישראלים  לעלות על טיסות לאיטליה לעבר הגשמת החלום הוא ללא ספק השפע הקוסמופוליטי של הערים האיטלקיות הגדולות, רומא, מילאנו, טורינו וונציה. מעבר ללימודים עליהם נרחיב מיד, היכולת ללמוד עם תלמידים מכל העולם פותחת את הדלת בפני עולם של אפשרויות שאינן זמינות לסטודנטים בישראל. הצעד המשמעותי כל כך של יצירת קשרים ענפים עם הדור הבא של מעצבים מכל העולם יוצרת קרש קפיצה עוצמתי במיוחד, שיכול להרים קריירה בינלאומית למקומות הגבוהים ביותר, ומהווה אפשרות למינוף שהסטודנט המקומי לא מכיר.

ארבעת הערים שציינו לעיל מהוות מוקדים ייחודיים לתיירות פנים, תיירות חוץ, ולסטודנטים בינלאומיים. עם חיי תרבות ענפים, בתי ספר מצליחים, והיסטוריה עשירה בהצלחות, מי שמבסס את חוק לימודיו בערים אלו זוכה לרוב להגיע למקומות גבוהים במיוחד בתחומו.

מילאנו מציעה מגוון מקומות לסטודנט לעיצוב, במגוון של תעשיות. תואר ראשון בעיצוב ניתן לקבל במספר דיסציפלינות. עיצוב תעשייתי, עיצוב תפאורה וסטים, עיצוב אופנה וטקסטיל, עיצוב תכשיטים, ועוד מגוון תחומים עשיר ומגוון מחכה לסטודנט החרוץ, שיכול להעמיק בכל תחום ולצאת עם שפה חדשה, תואר נחשק, ועבודה בתחום שהוא אוהב.

עיצוב אופנה בעיר האופנה

בירת האופנה העולמית היא ללא ספק העיר מילאנו, עיר איטלקית באופייה, ובינלאומית בדריה. המפגש בין התרבויות הרבות, שמיוצגות בבתי הספר השונים על ידי הסטודנטים הבינלאומיים המגיעים אליהם מדי שנה, יוצר מרבד קוסמופוליטי מרתק. העיצובים הנולדים מדי שנה בעשרות בתי האופנה החדשים והעכשוויים מראים מגמה של שינוי מתמיד, מגוון מרתק ומהפנט של עבודות עם בדים, טקסטורות, מרקמים וצבעים חדשים, ועיצובים שמחברים בין תרבויות, אופנות, זמנים ורעיונות לכדי זרם חדש שלא נראה כמותו.

במקביל לבתי האופנה החדשים ניצבים זקופים ואיתנים בתי האופנה המוכרים והגדולים, שמאפשרים לסטודנטים במילאנו להיכנס לתוכם, ללמוד בהם, לעשות בהם סטאז', ולזכות ברזומה עשיר והזדמנות כנה לכרטיס כניסה ישיר לליגה של הגדולים. מילאנו היא ללא ספק המקום הנכון אם אתם מרגישים עיצוב אופנה בכל הגוף, וחשים שביטוי עצמי דרך פריטי הלבוש, וההתעסקות עם חומרים, צבעים, יצירתיות וחומר היא התשוקה האמיתית שלכם.