לעצב לכם חלום של פינת אוכל

אם לכבוד מעבר לבית חדש או כדי לרענן מעט את המראה של פינת האוכל, לעתים יש לנו צורך בבחירת פינת אוכל חדשה ומעוצבת. כיום המבחר הוא עצום ויש מגוון פינות אוכל במבצע כמעט בכל עיצוב בו תבחרו. פינת האוכל הכוללת שולחן מסוגים שונים וכיסאות צריכה להיות איכותית כך שתשמש אותנו בהנאה לאורך זמן. מתי כדאי לבחור בפינות אוכל מלבניות או פינות אוכל עגולות? איך לבחור את הצבע וסוג העץ? ומה כדאי לדעת לפני שבוחרים את פינת האוכל החדשה שלכם?

מתי כדאי לרכוש פינת אוכל?

לכך אין תשובה אחת ויחידה. לא תמיד ניתן למצוא פינות אוכל במבצע שיהיו גם איכותיות ובעיצוב ייחודי. כאשר עוברים אל בית חדש, כדאי להשקיע בפינת אוכל חדשה, בייחוד אם אתם מתכוונים לארח או עושים שימוש רב בפינת האוכל. ולעתים מתחשק לנו לחדש את פינת האוכל הקיימת ולשדרג את המרחב כדי שיהיה נעים לאכילה ולאירוח. זה הזמן לגוון ולבחור בסגנון של פינת אוכל שאולי לא הייתם בוחרים בו בעבר, כמו למשל פינות אוכל עגולות (במידה ותמיד העדפתם את המראה המלבני). אם אתם בוחרים בפינת אוכל חדשה כחלק מתהליך של שיפוץ כולל של הבית, כדאי שפינת האוכל בה אתם בוחרים תתאים מבחינת העיצוב ליתר האלמנטים במרחב בו היא נמצאת.

דגשים עיצוביים חשובים

מצאתם פינת אוכל מתוך פינות אוכל במבצע? החלטתם על סגנון שמוצא חן בעיניכם? מומלץ לבדוק מה גודל השטח העומד לרשות פינת האוכל החדשה, ולהשאיר מרווח על מנת שיהיה מספיק נוח לשבת ולאכול בה, וגם לארח אנשים.
אם אתם לא מתכוונים לעשות שימוש אינטנסיבי בפינת האוכל אפשר לבחור בפינות אוכל שניתן להקטין את שטחן או לבחור מתוך מגוון פינות אוכל עגולות אשר יכולות להשתלב קצת יותר טוב בשטח קטן. פינת האוכל צריכה להשתלב עם יתר הריהוט והאלמנטים הסובבים אותה. היא לא חייבת להיות בצבע או בסגנון אחיד, אך צריכה להתקיים הרמוניה בין הפריטים. אם אתם מתלבטים בין מספר סוגים של פינות אוכל ולא בטוחים מה הסגנון שישתלב בצורה המוצלחת ביותר, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום אשר יוכל להמליץ לכם על סגנון מתאים.

הכל בפרטים הקטנים

רמת הגימור, גם של פינות אוכל במבצע היא היבט חשוב בבחירת פינת אוכל. אל תתפשרו על איכות הגימור והחומרים מהם עשוי השולחן והכיסאות. פינות אוכל עגולות או מלבניות יכולות לקבל טאץ' מעוצב בבחירת והתאמת הרגליים של השולחן. קיימים סגנונות רבים של רגליים לשולחן האוכל, בין אם מדובר ברגליים בסגנון חצובה או פשוט ארבע רגליים – הכל תלוי בהתאמה לשולחן האוכל עצמו. חשוב מאוד שמצד אחד הרגליים יהיו יציבות מספיק ויחזיקו היטב את השולחן אך שגם יעניקו מראה ייחודי ומעוצב לפינת האוכל בה תבחרו.