טיפים לתכנון ועיצוב הבית

אם אתם רוצים לנצל את החגים הקרבים ובאים כדי לעצב ולתכנן את הבית מחדש, בטח תשמחו לדעת שזה אפשרי ואפילו קל. לפניכם 3 טיפים שעושים את העבודה תרתי משמע ואתם מוזמנים להמשיך בקריאה. ואגב, הטיפים שמים דגש על הסגנון הכפרי הטרנדי, כך שהוא יגרום לכם להרגיש באמצע המושב גם אם אתם גרים בלב העיר.

 

טיפ ראשון – לכו על לבן

אמנם לבן נחשב צבע מודרני ולא כפרי במיוחד, אבל הוא יגרום לדירה שלכם להיראות גדולה יותר, נקיה יותר ושקטה יותר. ואנחנו אומרים – זו הדרך המהירה ביותר לתפוס שלווה כפרית בלי לעבור דירה.

גם מבחינת תאורה אנחנו ממליצים ללכת על לבן ובמילים אחרות – כמה שיותר תאורה טבעית (במידת האפשר) או כמה שיותר גופי תאורה במידה ואין אפשרות לתאורה טבעית. ומילה שלנו – אחרי שתחוו בית שטוף אור לא תבינו איך חייתם עד עכשיו.

 

טיפ שני – שלבו ישן וחדש

מכיוון שרבים מתבלבלים בין הסגנון הכפרי לסגנון הוינטאז' החלטנו לעשות סדר: וינטאז' מדבר על שימוש בכלים עתיקים בלבד והסגנון הכפרי מדבר על רק הוספת טאץ'. לכן, אם אתם לא רוצים שהבית שלכם ייראה כמו מוזיאון עמוס בחפצים ישנים, אנחנו ממליצים לשלב ישן וחדש.

למשל, להכניס אלמנטים כפריים לדירה העירונית שלכם כמו מיטות ברזל, רהיטים כפריים ואפילו פרזולים בסגנון כפרי לגרם המדרגות. אנחנו בטוחים שהשנוי הקטן יעשה את ההבדל הגדול וכמו שאמרו חכמינו – "די לחכימא ברמיזא…"

 

טיפ שלישי – התחילו בקטן

אמנם כל ספרי העיצוב ממליצים ללכת על עיצוב אחיד בכל הבית, אבל אנחנו מאמינים שכל אחד צריך זמן הסתגלות. לכן אנחנו ממליצים לבחור אדריכל או מעצב/ת שיהיו אמונים על עיצוב בית בסגנון כפרי או רק חלק מהבית (מטבח, סלון וכו') ורק במידה ואהבתם להמשיך איתו לשאר הבית.

כי בינינו- הדבר הכי גרוע שיכול לקרות הוא להישאר עם סגנון מיושן שהיה פעם טרנדי, כך שאתם הופכים לא רק ל"פאסה", אלא גם למגוחכים בעיניכם ובעיני החברים שלכם. וכידוע – בעיצוב הבית  אמנם יש טרנדים שמשתנים חדשות לבקרים, אבל הטרנד שתמיד הולך הוא טרנד ההתאמה האישית ובמילים אחרות – עצבו לפי מה שטוב לכם ומה שאתם אוהבים.