היכן ממקמים את ארון ההזזה בבית? בכל מקום!

גם אם עברתם לדירה חדשה ואתם רוצים לתכנן אותה פונקציונאלית על הצד הטוב ביותר, וגם אם לכבוד השנה החדשה החלטתם לשנות את הסדר בבית, כדאי שתדעו איך עושים זאת נכון. תמיד יהיה טוב להסתייע באנשי מקצוע המבינים בתכנון מדויק תוך התאמה לצרכים שלכם, אך בעת שאתם בוחרים נכון – יהיה ניתן להכתיר את השדרוג שלכם כהצלחה. פתרונות אחסון נדרשים בכל חלל, כאשר השאלה הגדולה היא באילו פתרונות כדאי לבחור. הכירו גם אתם את הארונות שיכולים להשתלב בכל מקום בחלל – ארונות ההזזה.

היתרון של הארון כמזווה הצמוד למטבח שלכם:

האפשרות הראשונה לשילוב ארונות הזזה בבית היא כמזווה במטבח שלכם. חלל המזווה אמור להיות מעין מחסן לחומרי גלם בהם אתם עושים שימוש במטבח שלכם. לרוב, המזווה הינו חלל פתוח המאפשר לכם לשלוף בצורה נוחה כל מוצר שתרצו. בפועל? קשה מאד לשמור על סדר, כך שהנראות המתקבלת בסופו של דבר מאד מסורבלת, תוך שבלאגן חשוף בפניכם דרך קבע. בעת שתשלבו ארון הזזה במקום מדפים פתוחים במזווה, תוכלו ליהנות גם מהיתרון הפונקציונאלי וגם מנראות אסתטית יותר.

הפתרון המושלם לחדר הילדים:

אם יש חדר שעליכם לשדרג ולעצב מחדש אחת לכמה שנים הרי שהוא חדר הילדים. ככל שהילדים גדלים, כך גם הצרכים שלהם משתנים. אם בעבר מיטה קטנה הספיקה, הרי שכעת עליכם לשדרג את המיטה לגודל וחצי. כך גם עם הארון שלהם: במקום לרכוש פעם נוספת ארון דלתות סטנדרטי, תוכלו להתקדם הלאה אל ארונות ההזזה. היתרון של ארונות אלו לא בא לידי ביטוי אך ורק במגוון פתרונות האחסון ובחיסכון במקום, אלא שמדובר גם על ארונות שלא יכולים להיסגר על האצבעות העדינות של הילדים. הודות למנגנון ההזזה, הדלת זזה מצד לצד בעדינות מבלי כל חשש שהיא תטרק.

אמרתם חדר ארונות? אמרתם ארון הזזה:

אחד השדרוגים הגדולים ביותר שתוכלו לעשות בדירה שלכם הוא ללא כל ספק הפיכתו של חדר שאין בו שימוש לחדר ארונות. חדר שכזה מלכד בתוכו את כל פריטי הלבוש של כל בני הבית, כאשר חדרו של כל אחד בבית גדל מאחר וארון הבגדים יוצא ממנו. בעת שאתם בוחרים ללכת על חדר הארונות, הבחירה שלכם צריכה להיות בארונות הזזה. מדובר על חיסכון אדיר במקום שכן הדלתות נפתחות מצד אל צד, ולא כלפי חוץ – כך שאתם יכולים ליהנות מחלל מורחב יותר.

שילוב של ארון הזזה בממ"ד או חדר עבודה:

ובנוסף, אם ברשותכם חדר עבודה בבית או חדר מוגן שאתם משמישים אותו בשגרה כחדר פנאי, שילוב של ארון הזזה מתאים גם בו. ארונות אלו מגלמים בתוכם את כל היתרונות האפשריים – מה שמצדיק את שילובם בכל חלל בבית. הם חוסכים לכם מקום, הם תורמים עיצובית, הם מותאמים לצרכים שלכם והם מצטיינים גם במנגנון הטריקה השקטה.