ריהוט גן במבצע

הגינה החדשה שלכם בעלת מקום רב ורחב, יש לכם מרפסת נוספת ושניהם זקוקים לתוספת ריהוט חדש. איך מעצבים את הגינה? אילו רהיטים כדאי להוסיף? תוספת חדשה של מיקומי רהיטים מחוץ לבית הפכה לפופולרית מאוד בקרב אנשים שיש להם מרפסת או גינה. ריהוט למרפסת הוא שונה וייחודי לעומת הרהיטים האחרים המותאמים לתוך הבית. בעיצוב המסורתי, היו הבדלים מהותיים בין עיצוב הבית לעיצוב החצר. רק לאחרונה, החלו לשים דגש על עיצוב מחוץ לבית. בתחילת הדרך, היו נוטים לשלב בגינה רהיטים שיוסיפו לנוחות ועמידות בפני מזג האוויר שמשתנה בכל פעם. אולם הדברים משתנים עם הזמן והטרנד החם הבא הוא האפשרות לטשטש את הגבולות בין הריהוט הביתי לריהוט החיצוני. הטשטוש מתבטא בעיקר בזכות ההמצאות החדשות שהתפתחו והן כוללות: שטיחי חוץ המותאמים לנזקי מזג האוויר, שולחנות צד, כריות נוי ועוד מגוון רחב של מוצרים. החצר הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ולא רק מבחינה המיקום אלא גם מבחינה עיצובית.

הרבה אנשים לא מצליחים לנצל היטב את המרפסת והחצר הגדולה שיש להם מחוץ לבית. כשהם מזמינים אורחים, הם נוטים לארח אותם בתוך הבית ולא באזור המרפסת, בו יש אוויר צח ונעים. היום החצר והמרפסת מהווים אזור אירוח נוסף המשדר לאורחים תחושה של חופש, נינוחות ואווירה קלילה. כשהחלוקה המסורתית השתנתה, אנשים רבים יכלו לבחור מעצבים שאפשרו להם לחצות את גבולות ההיגיון ועיצבו עבורם רהיטים ואביזרים שהתאימו לשני האזורים בבית  – זאת מתוך מחשבה על דינמיות ושילוב של אלמנטים וסגנונות דומים בין שני המקומות. מלבד העיצובים החדשים והמהפכנים, השימוש ברכיבים השתנה. אם בעבר היו נוטים להשתמש בכיסאות פלסטיק, היום שימוש בעץ הפך להיות פופולרי בקרב עיצוב המרפסת והגינה. מלבדו, ניתן להשתמש גם בחומרי ברזל, אלומיניום, זכוכית, קש וטקסטיל – שמציגים מראה אלגנטי ולא מתפשר מרהיטים שממוקמים בתוך הבית.

בשביל שתוכלו לעצב את המרפסת שלכם כמו שצריך, עליכם לחשוב קודם כל העיצוב והצבעים שאתם מעוניינים שישתלבו בתוך הבית ומחוצה לו. אחרי שהגעתם למסקנות והחלטתם על העיצוב, עליכם לבחור את הריהוט בצורה מדויקת. בשביל שתוכלו להתמקד לאורך כל הדרך בעיצוב המושלם, ניתן לפנות למעצבים רבים שיהיו מסוגלים לקחת את הרעיונות שלכם ולהפוך אותם למציאות. הם יוכלו למצוא עבורכם ריהוט גן במבצע ובמקביל, יתאימו לכם את העיצוב שכל כך רציתם. היום, ריהוט למרפסת נחשב לחדשני וחורג מהמסורת הקבועה והמוכרת. ניתן לבחור אילו רהיטים שמתחשק לכם ולהתאים אותם לכל סגנונות העיצוב שעולים בדמיונכם. עולם העיצוב ממציא את עצמו מחדש, מעצבים מצליחים לצאת מחוץ לקופסא ודואגים לבחור קולקציות חוץ מתוחכמות וייחודיות תוך שילוב של ריהוט פסטורלי ושובר מוסכמות. ריהוט למרפסת נחשב למשובח ומשלב חומרים אקולוגיים מתכלים והם מוסיפים צבע לגינה, מראה חדשני וייחודי. עוד לא עיצבתם את הגינה או את המרפסת מחדש – קיים ריהוט גן במבצע שיאפשר לכם לצאת מהקופסא המסורתית הישר אל עולם העיצוב החדשני והמודרני.