ארונות ההזזה – כל הסיבות למה כן

המצב הוא כזה: יש לכם לא מעט פריטי לבוש, אך מעט מקום לאחסן אותם. כעת, אתם חושבים על שדרוג פתרונות האחסון שלכם ועל האפשרות לרכוש ארונות חדשים. אתם מקבלים לא מעט המלצות על ארונות הזזה, וכנראה שבצדק. בעוד מוצעים למכירה הארונות הסטנדרטים המגיעים בפורמט של דלתות הנפתחות החוצה, ישנם ארונות ההזזה המציעים חוויה גדולה בהרבה יותר. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, הנה כל הסיבות מדוע דווקא ארונות הזזה מעוצבים צריכים להיות הבחירה הבאה שלכם.

 

1.חיסכון אדיר במקום

ראשית, הרי שלא ניתן להתעלם מכך שעם ארונות הזזה מעוצבים אתם יכולים לנצל ולמנף את החלל בחדר. כשיש לכם ארונות עם דלתות הנפתחות כלפי חוץ, הרי שאתם צריכים לקחת בחשבון גם את הפרמטר הזה, שכן לטובת פתיחת הארון יש צורך במקום בחלל. מנגד, עם ארונות ההזזה, אתם פותחים את הדלתות בפורמט של הזזה מצד אל צד, כך שאין כל חשיבות למקום אקסטרה בחלל. פונקציונאליות היא הדבר החשוב ביותר בעת שמדובר על ארון שבו אתם עושים שימוש בתדירות גבוהה, על כן – מדובר על יתרון אדיר.

 

2.ארונות בטיחותיים

כנראה שלפחות פעם אחת קרה שדלת הארון נסגרה על האצבע שלכם. הכאב שאתם חשים באותם הרגעים הוא כאב בלתי נסבל, ואלו בדיוק הרגעים שבו אתם מעידים כי אתם "רואים כוכבים". אכן, מדובר על תרחיש לא נעים, אך בעיקר על תרחיש שניתן למנוע די בקלות ברגע שאתם נהנים מהתקנתם של ארונות הזזה מעוצבים. מאחר וארון ההזזה פועל במנגנון של הזזת הדלת לצדדים, הסיכוי שבו תגיע הדלת במגע עם האצבעות שלכם הוא אפסי. מדובר על יתרון בטיחותי בולט בעיקר בארונות המשולבים בחדרי הילדים.

 

3.הדרך שלכם אל חדר הארונות

כחלק משדרוג פתרונות האחסון שלכם, אתם חושבים גם על התקנת חדר ארונות. כיום, מרבית חדרי הארונות אם לא בכללותם, מגיעים בפורמט של ארונות הזזה. כך, ברגע שאתם בוחרים לשלב ארונות שכאלו, אתם עושים צעד משמעותי בדרך אל שדרוג אדיר שיעניק לכם חוויה חדשה בעת שליפת פריטי הלבוש שלכם. כמו כן, חדר ארונות הוכח ככזה המעלה את ערכי הדירות, כך שמדובר גם על השקעה כלכלית לטווח הארוך.

 

4.נראות עדינה וקלאסית יותר

ארונות הזזה מעוצבים לא תורמים לכם רק פונקציונאלית ובטיחותית, אלא מדובר גם על נראות קלאסית הנוכחת בחדר השינה שלכם או בחדר הארונות. מאחר ומדובר בארונות עם נוכחות כה גדולה, חשוב לקחת בחשבון את הנראות שהם מייצרים שכן במידה רבה הם אלו המשפיעים על האווירה הכוללת בחלל המדובר. ארונות ההזזה מייצרים נראות קלאסית, עדינה ונייטרלית, וזאת בשונה מארונות אחרים הכוללים ידיות מאסיביות ודלתות נפתחות שלא אחת נתפסות כגסות. לכו על קו עיצובי עדין ונעים לעין ולאווירה הכוללת עם ארונות ההזזה. תתחדשו!