כל מה שיש לדעת על ברזים

 

לפני שנים לא רבות מאמר על ברזים היה מסתכם בכמה מילות תיאור, מכיוון שסוגי הברזים הזמינים לרכישה ולהתקנה היו בודדים ופשוטים במיוחד. בימים אלה ביקור בחדר תצוגה איכותי להתקנת חדרי אמבט עשוי לסחרר את ראשי המבקרים, אפילו אם הם בוחרים להתעמק אך ורק באפשרויות המוצעות בעולם הברזים. סוגי ברזים שונים, עיצובים ואפשרויות מאפשרים לכל אדם לבחור את הפתרון המועדף עליו מבחינה עיצובית ופונקציונאלית כאחד. לפני שצוללים לתוך שורת האפשרויות הנפרשות בחדרי התצוגה כיום כדאי להתעכב על ההגדרה לברז: מסתבר שהכוונה היא אך ורק לברזים המוכרים לנו מכיורי חדר הרחצה, ברזים לאמבטיה ולמקלחון והברז שבכיור המטבח. ברזים שאינם מותקנים על כיורים ואינם משמשים לרחצה יכונו לרוב מגופים.

אם כך, כאשר אנחנו באים לבחור ברז, אנחנו בוחרים גם בטכנולוגיה שמשמשת להפעלתו. האפשרות הראשונה שלנו היא ברזי בקרה – ופעולתם פשוטה: או שהם פתוחים והמים זורמים או שהם סגורים. בחדרי הרחצה והמטבח שלנו נעדיף בדרך כלל ברזי ויסות אשר מאפשרים שליטה בעוצמת הזרם. אבל חלק מאיתנו לא יסתפקו גם בסוג הברז הזה. ברזים מסוג אינטרפוץ הינם ברזים בעלי מנגנון הפעלה שמאפשר לנו לווסת גם את הטמפרטורה של כל הברזים המחוברים אליו – ראש המקלחת, ברז האמבטיה וכן הלאה. אם כך, ברזים מסוג אינטרפוץ הינם ברזים בעלי מנגנון הפעלה מורכב יחסית ואתם מכירים אותם כמתקן המחובר לקיר המקלחת או האמבטיה.

בחירה של הברז הנכון

מכיוון שהמגוון גדול כל כך, איך תדעו אילו ברזים לאמבטיה ולמקלחון כדאי לבחור? ההמלצה החד משמעית היא לגשת לחדר תצוגה איכותי ולהתייעץ עם אנשי שירות הלקוחות. דווקא בגלל ההיצע הגדול חשוב במיוחד לעשות בחירה נכונה שתתאים לרצונות ולצרכים שלכם. ברמה הגבוהה שאנשים משקיעים כיום בחדרי הרחצה והאמבט שלהם, חבל להגיע למצב שבו דווקא הברז הוא נקודת החולשה של השימוש במתקנים המפוארים. אתם רוצים ברז שיזרים את המים בצורה הנכונה והנעימה ביותר לטעמכם האישי, שיותקן בצורה הולמת לכיור או לאמבט שהוא מחובר אליו – וכמובן, שהוא יתאים לטעם העיצובי שלכם ולסגנון שאתם בוחרים ליצור.

ההשקעה בברזים איכותיים, כמו כל השקעה אחרת בעולם האביזרים לבית, תשתלם הן מבחינת עמידות הברזים והמראה היפה שלהם – והן מבחינת נוחות השימוש וקלות התחזוקה. בחרו את הברז שלכם בחדר תצוגה עשיר במצאי ודרשו שירות לקוחות אישי ומקצועי כדי לעשות את הבחירות הנכונות ביותר.